وب سایت: rezasfv36.ir
تسویه حسابپنل کاربری
  • صفحه اصلی
  • تعرفه ها
    • تعرفه های طراحی سایت
    • تعرفه های تولید محتوا
  • محصولات
    • قالب وردپرس
    • افزونه وردپرس
  • مقالات
    • آموزش سئو
    • افزونه وردپرسی
  • قالب ایمپرزا
  • دعوت به همکاری
  • تماس با ما
محصول افزوده شده به سبد خرید
images
طراحی ظاهر سایت

۷۵ تکنیک در طراحی ظاهر سایت برای افزایش کاربر و درآمد وب سایت شما

اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۷safaviآموزش سئو
118
۷۵ تکنیک در طراحی ظاهر سایت برای افزایش کاربر و درآمد وب سایت شما
3.6 (71.43%) 7 votes

تا حالا پیش اومده که وارد یک وب سایت بشین و حس کنید صاحبان این وب سایت افرادی حرفه ای و کاربلد هستند؟ یا چشمتون از دیدن صفحات یک سایت حس خوبی داره و مرتب بخوایین توی مطالب و صفحات اون سایت چرخ بزنید؟ یا محصولات یه سایت رو با این که ممکنه توی سایت دیگری با قیمت کمتر باشه برای خرید انتخاب کنید چون حس اعتماد بیشتری بهش دارید؟

تمام این موارد اتفاقی پیش نمیاد و عوامل مختلفی در طراحی ظاهر سایت میتونه توی این موارد دخیل باشه.

من در این مقاله سعی کردم مجموعه ای از نکات و تکنیک های جالب در طراحی ظاهر سایت رو بهتون منتقل کنم که وب سایت شما رو به یک سایت کاربرپسند و پربازدید تبدیل میکند. با رعایت این نکات کاربران از بازدید و خرید کردن از وب سایت شما لذت می برنند.

این مقاله برای چه کسانی مناسب است؟
  • کسایی که قصد کدنویسی و طراحی ظاهر سایت شخصی، فروشگاهی یا شرکتی رو دارند.
  • کسایی که دوست دارند وب سایتی حرفه ای و کاربر پسند داشته باشند.
  • کسایی که فکر می کنند هر کاری رو برای سایتشون انجام دادن ولی به درآمدی که مد نظرشون بوده نرسیدند.
این مقاله برای چه کسایی مناسب نیست؟
  • صاحبان وب سایت هایی که فکر میکنند درآمد و بازدید بالایی دارند.
  • کسایی که به روش های سنتی فروش و جذب مخاطب اعتقاد دارند.

نکته ۱:  حواس کاربر را پرت نکنید!

وقتی شما قصد دارید مطلب مهمی رو به کاربرتون منتقل کنید سعی کنید هر چیزی در صفحه که باعث از بین بردن تمرکز کاربر هست رو حذف کنید.

شاید براتون پیش اومده باشه که توی سایتی در حال مطالعه مطلبی هستید که یهو چشمتون به تبلیغات تور لحظه آخری گوشه صفحه میخوره و کلا رشته کلام از دستتون در میره. پس در طراحی ظاهر سایت تا حد امکان از ستون های تکی استفاده کنید و حواس کاربر خود رو به چیز دیگه ای پرت نکنید و مطلب خودتون رو به صورت داستانی جذاب بیان کنید تا در نهایت کاربر رو به آخر صفحه برسونید.

طراحی ظاهر سایت

نکته ۲ : جلب اعتماد کاربر

هر کاربر برای وب سایت شما یک سرمایه به حساب می آید. پس باید آن ها رو متقاعد کنید که خدمات یا محصولات شما می تواند جوابگوی نیازهای آن ها باشد. یکی از روش های جلب اعتماد کاربران ارائه خدمات یا محصولات رایگان به صورت هدیه می باشد. مطمئن باشید اگر خدمات یا محصول شما مناسب باشد آن کاربر به یکی از مشتریان وفادار شما تبدیل می شود.

طراحی ظاهر سایت

نکته ۳ : با طراحی ظاهر سایت پیچیده کاربر خود را گیج نکنید

وقتی در یک صفحه از وب سایت خود المان های مختلفی را قرار می دهید کاربر شما ناگهان با حجم زیادی از لینک ها و سرویس ها مواجه می شود. هر چه المان های صفحه بیشتر باشد به خاطر سپردن آن صفحه برای کاربر دشوار تر می شود و یادگیری او از پیکربندی سایت شما کاهش می باید. این باعث می شود که کاربر حس کند سایت شما گیج کننده است و دیگر از سایت شما بازدید نمی کند.

با ادغام کردن لینک های مشابه و دسته بندی مطالب و سرویس ها میتوان تا حدود زیادی این مورد را حل کرد.

طراحی ظاهر سایت

نکته ۴ : به جای حرف زدن سعی کنید ثابت کنید

وقتی شما بتوانید در کاربر خود حس اعتماد به وجود بیاورید قطعا می توانید محصول یا خدمات خود را به آن ها بفروشید.

یکی از راه های جلب اعتماد کاربران جدید استفاده از بازخورد های کاربران قبلی و مشتریان وفادار شماست. به جای این که بگویید من خدماتی خوب به شما ارائه میدهم، سعی کنید نظری از مشتریان قبلی خود که گفته اند خدمات شما عالیست را به کاربر نمایش دهید. برای مطالب خود امکان ثبت امتیاز بگذارید تا دیگران ببینند که افراد قبل از آن ها با نمره ای بالا سایت شما را تایید کرده اند یا برای مثال تعداد دانلود های مقاله خود را نمایش دهید تا کاربر متوجه شود که قبل از او هزاران نفر از این مقاله استفاده کرده اند.

البته توجه داشته باشید که این موارد فقط درصورتی تاثیر مثبت دارد که شما واقعا محصول یا خدمات خوبی ارائه دهید در غیر این صورت تاثیر منفی دارد.

طراحی ظاهر سایت

نکته ۵ : هدایت هدفمند

گاهی برای شما مهم است که کاربر خود را به هدفی مشخص هدایت کنید برای مثال یک صفحه کامل در مورد فواید محصول خود نوشته اید و می خواهید که کاربر وقتی به آخر مطلب رسید بر روی دکمه سفارش محصول کلیک کند. بررسی های پیرامون طراحی ظاهر سایت نشان داده است که کاربران هنگامی که به آخر مطلبی می رسند به این فکر می کنند که چه کار باید بکنند شما می توانید با قرار دادن مجدد دکمه سفارش محصول از خروج آن ها جلوگیری کنید. استفاده از دکمه در آخر مطالب خود، استفاده از لینک های داخلی و تغییر رنگ های ناگهانی میتواند به شما کمک کند. البته دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد می تواند تاثیر منفی داشته باشد.

طراحی ظاهر سایت

مطلب قبلی رتبه الکسا وب سایت ها چه کمکی به ما می کند؟ مطلب بعدی آیا شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای کسب و کارهای اینترنتی هستند؟

۳ دیدگاه. جدید

علی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷ ۸:۰۴ ق.ظ

ممنون از مطلب مفیدتون

پاسخ دادن
مریم
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷ ۸:۱۱ ق.ظ

سلام
ادامه مطلب رو قرار نمیدین؟

پاسخ دادن
safavi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷ ۸:۱۲ ق.ظ

سلام
به زودی ادامه مطلب روی سایت قرار داده میشه.

پاسخ دادن

پاسخ دهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • صفحه اصلی
  • تعرفه ها
    • تعرفه های طراحی سایت
    • تعرفه های تولید محتوا
  • محصولات
    • قالب وردپرس
    • افزونه وردپرس
  • مقالات
    • آموزش سئو
    • افزونه وردپرسی
  • قالب ایمپرزا
  • دعوت به همکاری
  • تماس با ما

دسته های محصولات

  • Uncategorized
  • افزونه وردپرس
  • قالب وردپرس

نوشته‌های تازه

  • معرفی قالب ایمپرزا فارسی
  • دمو لایر اسلایدر روشی سریع برای زیبا کردن سایت شما
  • آموزش سئو داخلی و تکنیک های افزایش رتبه سایت در گوگل
  • افزونه افزایش امنیت وردپرس همه فن حریف کدام افزونه است؟
  • آیا شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای کسب و کارهای اینترنتی هستند؟

برچسب‌ها

UI آموزش افزایش امنیت وردپرس آموزش سئو داخلی افزایش بازدید افزایش فروش افزونه Ithemes Security Pro افزونه افزایش امنیت وردپرس افزونه وردپرس بهینه سازی رتبه گوگل درون ریزی لایر اسلایدر دمو لایر اسلایدر دیجیتال مارکتینگ سئو سئو داخلی سئو داخلی سایت وردپرس شبکه های اجتماعی طراحی سایت طراحی ظاهر سایت لایر اسلایدر مزیت وب سایت به شبکه های اجتماعی کسب و کارهای اینترنتی
صفحه اصلیتعرفه ها | سفارشتماس با ما
© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به rezasfv36 می باشد. طراحی سایت وردپرسی : Rezasfv36